Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä
Nämä sopimusehdot koskevat Nordic Health Club-verkkosivustoa sekä sen tuotteita, jonka omistaa ja toiminnasta vastaa Nordic Health Club Oy (3146791-4).

Asiakkuus
Verkkokaupasta asiakkuus edellyttää, että noudatat verkkokaupan sopimusehtoja ja täytät niiden mukaiset velvoitteet sekä ilmoitat pyydetyt tiedot kokonaisuudessaan ja totuudenmukaisesti. Nordic Health Clubin verkkokaupassa voivat tehdä ostoksia 18-vuotta täyttäneet yksityishenkilöt ja kaupparekisteriin merkityt yritykset. Tuotteiden tilaaminen edellyttää rekisteröitymistä verkkokaupan asiakkaaksi. Nordic Health Club pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä verkkokaupan asiakkuuden.

Sopimusehtojen hyväksyminen ja muuttaminen
Tilaamalla Nordic Health Club-verkkokauppasta hyväksyt nämä sopimusehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. Nordic Health Clubilla on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja julkaisemalla muutetut sopimusehdot verkkokaupan sivuilla. Tutustu kulloinkin voimassa oleviin verkkokaupan sopimusehtoihin ennen tilauksen tekemistä.

Verkkokaupan toimivuus
Nordic Health Club ei takaa verkkokaupan keskeytyksetöntä tai virheetöntä toimintaa. Verkkokaupassa saattaa esiintyä katkoja.Nordic Health Club ei vastaa verkkokaupan käyttöön liittyvistä vahingoista ja menetyksistä, ellei kulloinkin voimassa olevasta pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu.

Tilaaminen
Suorita tuotteen tilaaminen verkkosivustolla annettujen ohjeiden mukaisesti. Yrityksen tai laitoksen yritys- ja yhteisötunnus on ilmoitettava aina tilauksen yhteydessä. Tilattuasi tuotteen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan mm. tuotteen hinta, toimitusmaksu, saatavuus ja arvioitu toimitusaika. Tarkista tilausvahvistus huolellisesti ja varmista, että siinä olevat tiedot ovat oikein. Jos tilausvahvistuksessa on jokin virhe, haluat peruuttaa tilauksen ennen tuotteen toimitusta tai muutoin muuttaa tilausta, ota välittömästi yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

Oikeus jättää tilattu tuote toimittamatta
Nordic Health Club pidättää oikeuden yksipuolisesti purkaa kaupan tai rajoittaa toimitettavien tuotteiden lukumäärää ilman korvaus- tai hyvitysvelvoitetta, mikäli tuotetta ei ole saatavilla tai tuotteen kysyntä ylittää saatavilla olevien tuotteiden lukumäärän; tai kirjoitus- tai laskuvirheen johdosta verkkosivulla myytäväksi ilmoitetun tuotteen hintatiedoissa tai muissa tiedoissa on olennainen ja selvä virhe ja jonka asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää tilausta tehdessään. Nordic Health Clubilla on oikeus evätä tilaus, mikäli asiakkaan luottotiedoissa on maksuhäiriö-merkintä tai mikäli asiakas on aikaisemmin jättänyt maksamatta tilaamansa tuotteet.

Maksuehdot
Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä sekä valitun jäsenyyden pituuden mukaisesti aina seuraavana laskutuspäivänä. 

Käsittely- ja toimituskulut
Toimituskulut verkkokauppatilauksissa 0 euroa, ellei maksua suorittaessa muuta mainita. (alv 0%).

Peruuttamis- ja vaihto-oikeus, menettelytapa ja määräajat
Jos peruutat kaupan tai ilmoitat vaihtavasi tuotteen, sinun on palautettava vastaanottamasi tuote viivytyksettä TAI oltava yhteydessä jäsenyyden muutoksesta sähköpostitse osoitteeseen [email protected] ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamis-/vaihtoilmoituksen tekemisestä. Huomaa, että palautus- ja vaihto-oikeus ei koske asiakkaan tilauksesta erikseen rakennettuja valmennuksia (esimerkiksi yritysvalmennukset), ellei kyse ole meistä johtuvasta virheestä. Vastaat itse palautuskustannuksista peruuttaessasi kaupan tai halutessasi vaihtaa tuotteen.

Peruutuksen ja vaihdon hyväksymisen ehtona on, että tuote on käyttämätön ja että se palautetaan alkuperäispakkauksessaan kaikkien alkuperäispakkauksen materiaalien kanssa. Jos kuluttaja-asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä palautusajankohtaan asti. Jos kuluttaja-asiakas kuitenkin tavaran käyttöönoton jälkeen peruuttaa sopimuksen, hänen on vastattava sen arvon alentumisesta.

Palautukseen liittyen lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] otsikolla “PALAUTUS”. 

Mikäli palautettava tuote on fyysinen tuote, tällöin pakkaa vaihdettava/palautettava tuote hyvin. Jos palautettava tuote on viallinen tai virheellisesti toimitettu, saat asiakaspalvelustamme ohjeet palautukseen. Tällöin palautuksesta ei koidu sinulle kustannuksia. Jos kyseessä on tuotteen vaihto toiseen kokoon, väriin tai malliin vastaat palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Emme voi vastaanottaa palautuksia postiennakolla tai postimaksun ollessa maksamatta. 

Hyvityslasku laaditaan ja lähetetään heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin ja käsitelleet palautuksen. Mikäli olet maksanut laskun, palautamme maksamasi rahat tilillesi 14 päivän kuluessa peruutus-/vaihtoilmoituksen vastaanottamisesta kuitenkin aikaisintaan, kun Nordic Health Club on saanut tuotteen takaisin tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin.

Kuljetusriski (vaaranvastuu)
Kun tuote lähetetään meiltä, vastaamme kuljetusriskistä. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on seitsemän (7) päivää aikaa ilmoittaa tuotteen vaurioitumisesta kuljetuksessa. Mikäli ilmoitusta ei ole tehty ao. määräajassa, ilmoitusta kuljetusvauriosta ei hyväksytä. Edellä mainitusta poiketen kuluttaja-asiakkaan on ilmoitettava kuljetusvauriosta kohtuullisessa ajassa sen havaitsemisesta kuitenkin aina kahden kuukauden kuluessa siitä, kun kuluttaja- asiakas havaitsi virheen. Kun kyseessä on peruutukseen tai vaihtoon perustuva palautus, kuljetusriskistä vastaa palautuksen tehnyt asiakas.

Virhevastuu
Mikäli tuotteessa on virhe, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen [email protected], josta saat ohjeet virheellisen tuotteen palautukseen. Reklamoitu tuote palautetaan virheen havaitsemisen jälkeen käyttämättömänä Nordic Health Clubille. Kuvaa virhe tarkasti ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme ja merkitse se mielellään jollain, esimerkiksi teipillä.

Huomautus! Mainitse alkuperäinen tilausnumero tuotereklamaatioiden yhteydessä, niin pystymme käsittelemään asian nopeasti. Reklamoinnin kohteena olevat tuotteet on palautettava mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen.

Nordic Health Clubin virhevastuu kuluttajakaupoissa määräytyy kuluttajansuojalain mukaan. Muissa kuin kuluttajakaupoissa Nordic Health Clubin virhevastuu määräytyy kauppalain mukaan kuitenkin siten, että Nordic Health Club ei vastaa välillisistä vahingoista. Nordic Health Club ei ole vastuussa virheestä, mikäli tuotteen virheellisyys tai rikkoutuminen on aiheutunut tapaturmasta, tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai muusta asiakkaan vastuulla olevasta seikasta. Mikäli tuotteen virhe on aiheutunut edellä mainitusta seikasta tai ilmoitettua virhettä ei havaita tuotteessa lainkaan, Nordic Health Clubilla on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuskulut.

Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen virheestä Nordic Health Clubille kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsit virheen. Virheilmoituksen voidaan tehdä kuitenkin aina kahden kuukauden kuluessa siitä, kun asiakas havaitsi virheen. Kuluttajakauppaan kohdistuva reklamaatiota koskeva erimielisyys voidaan kuluttaja-asiakkaan siirtää yleisen kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Nordic Health Club noudattaa lautakunnan suosituksia.

Laatu
Nordic Health Club kehittää tuotteitaan jatkuvasti, minkä vuoksi joskus tilattu tuote ei täsmää aivan täysin markkinointiaineistoissa tai verkkosivuston sisällössä näkemäsi tuotteen kanssa. Saamasi tuote on kuitenkin vastaava tai parempi. Jos siitä huolimatta haluat palauttaa tuotteen, saat luonnollisesti takaisin sekä tuotteesta maksamasi rahat, että palautuspostimaksun. 

Toimitus
Tilaamasi tuote toimitetaan sinulle normaalisti viikon kuluessa tilauksesta. Saat tiedon toimitusajasta tilausvahvistuksen mukana, jos olet ilmoittanut meille sähköpostiosoitteesi. Jos jokin tuote myöhästyy, voit tietenkin peruuttaa sen tilauksen.

Nordic Health Club:lta tulevat toimitukset hoidetaan Suomen Postin tai Matkahuollon välityksellä. Sen vuoksi meillä on aina oltava tiedossa katuosoite, jotta kulloinkin käytössä oleva kuljetusliike pystyy toimittamaan tuotteet. Katuosoite on annettava aina täydellisinä, esimerkiksi Isokatu 2 A 15. Emme voi lähettää yritykselle osoitettua pakettia postilokero-osoitteeseen.

Tilausnumero
Kun teet meillä ostoksia, saat automaattisesti sähköpostiisi tilauksen tilausnumeron. Se on merkitty tilausvahvistukseen. Kun käytät aina tilausnumeroa asioidessasi meillä, autat meitä palvelemaan sinua entistä paremmin.

Asiakastunnukset
Säilytä kirjautumiseen tarvittavat asiakastunnukset huolellisesti siten, että ne eivät joudu ulkopuolisten haltuun. Sinulla voi olla kulloinkin voimassa vain yhdet tunnukset. Nordic Health Club ei vastaa asiakastunnusten väärinkäytöstä tai katoamisesta aiheutuvista vahingoista.

Tiedot
Ilmoita meille mahdollisista virheistä ja muutoksista nimi- ja osoitetiedoissa heti. Varmista myös, että ilmoittamasi laskutusosoite, toimitusosoite ja mahdollinen viitekoodi ovat oikeat.

Henkilötiedot / yksityisyyden suoja
Nordic Health Clubilla on vastuu niiden henkilötietojen käsittelemisestä, jotka sinä asiakkaana annat meille. Osana markkinointiamme analysoimme ostoksiisi liittyviä tietoja, muun muassa henkilötietoja, sekä toimintaasi sosiaalisen median sivuillamme ja kotisivuillamme. Näin markkinointimme voidaan monessa tapauksessa kohdistaa juuri sinulle. Analysoimiamme tietoja voivat olla esimerkiksi tiedot viimeksi tehdyistä hankinnoista.

Ostamalla jonkin verkkokauppamme tuotteista, rekisteröimällä meille tilin tai käymällä joillakin Hejcon sosiaalisen median sivuilla suostut edellä kuvatunlaiseen henkilötietojesi käsittelyyn. Voit pyytää henkilötietojen oikaisemista tai poistamista kirjoittamalla asiasta osoitteeseen [email protected] Lisäksi asiakkaana sinulla on myös oikeus kerran vuodessa maksutta saada Nordic Health Clubilta kaikki tieto käytettävistä henkilötiedoista. Täydellinen henkilötietolain mukainen rekisteriseloste tietojesi käytöstä sekä niiden keruusta on luettavissa rekisteriselosteesta.

Evästeiden (cookie) käyttö
Nordic Health Club-verkkokaupassa käytetään evästeitä. Eväste on pieni verkkokauppa-asioinnin yhteydessä internet-selaimeen tallennettava tekstitiedosto, joka mahdollistaa verkkokaupan sivuilla vierailevien kävijöiden seurannan. Evästeiden käyttö helpottaa yleisesti verkkokauppa-asioimista. Lisäksi evästeiden käyttö mahdollistaa erilaisen yhdistelmätiedon laatimisen verkkokaupan asiakkaista. Evästeiden avulla kerättävä tieto on anonyymiä, mutta tietoa on mahdollista liittää käyttäjältä saatuihin henkilötietoihin ja käyttää kohdennetun mainonnan tuottamiseen.

Immateriaalioikeudet
Verkkokauppa ja sen sisältö ovat Nordic Health Clubin tekijänoikeuksien ja muiden aineettomien oikeuksien suojaamaa omaisuutta, jonka luvaton käyttö tai kopiointi on kiellettyä. Aineettomia oikeuksia koskeviin erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Ylivoimainen este
Nordic Health Club ei vastaa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat sen vaikutus-mahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei ole voinut välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. sota, kapina, työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, sähkökatkot sekä häiriöt postin kulussa tai maantieliikenteessä. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä Nordic Health Club:lla että asiakkaalla oikeus purkaa kauppa ilman korvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä
Nämä sopimusehdot koskevat Nordic Health Club-verkkosivustoa sekä sen tuotteita, jonka omistaa ja toiminnasta vastaa Nordic Health Club Oy (3146791-4).

Asiakkuus
Verkkokaupasta asiakkuus edellyttää, että noudatat verkkokaupan sopimusehtoja ja täytät niiden mukaiset velvoitteet sekä ilmoitat pyydetyt tiedot kokonaisuudessaan ja totuudenmukaisesti. Nordic Health Clubin verkkokaupassa voivat tehdä ostoksia 18-vuotta täyttäneet yksityishenkilöt ja kaupparekisteriin merkityt yritykset. Tuotteiden tilaaminen edellyttää rekisteröitymistä verkkokaupan asiakkaaksi. Nordic Health Club pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä verkkokaupan asiakkuuden.

Sopimusehtojen hyväksyminen ja muuttaminen
Tilaamalla Nordic Health Club-verkkokauppasta hyväksyt nämä sopimusehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. Nordic Health Clubilla on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja julkaisemalla muutetut sopimusehdot verkkokaupan sivuilla. Tutustu kulloinkin voimassa oleviin verkkokaupan sopimusehtoihin ennen tilauksen tekemistä.

Verkkokaupan toimivuus
Nordic Health Club ei takaa verkkokaupan keskeytyksetöntä tai virheetöntä toimintaa. Verkkokaupassa saattaa esiintyä katkoja.Nordic Health Club ei vastaa verkkokaupan käyttöön liittyvistä vahingoista ja menetyksistä, ellei kulloinkin voimassa olevasta pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu.

Tilaaminen
Suorita tuotteen tilaaminen verkkosivustolla annettujen ohjeiden mukaisesti. Yrityksen tai laitoksen yritys- ja yhteisötunnus on ilmoitettava aina tilauksen yhteydessä. Tilattuasi tuotteen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan mm. tuotteen hinta, toimitusmaksu, saatavuus ja arvioitu toimitusaika. Tarkista tilausvahvistus huolellisesti ja varmista, että siinä olevat tiedot ovat oikein. Jos tilausvahvistuksessa on jokin virhe, haluat peruuttaa tilauksen ennen tuotteen toimitusta tai muutoin muuttaa tilausta, ota välittömästi yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

Oikeus jättää tilattu tuote toimittamatta
Nordic Health Club pidättää oikeuden yksipuolisesti purkaa kaupan tai rajoittaa toimitettavien tuotteiden lukumäärää ilman korvaus- tai hyvitysvelvoitetta, mikäli tuotetta ei ole saatavilla tai tuotteen kysyntä ylittää saatavilla olevien tuotteiden lukumäärän; tai kirjoitus- tai laskuvirheen johdosta verkkosivulla myytäväksi ilmoitetun tuotteen hintatiedoissa tai muissa tiedoissa on olennainen ja selvä virhe ja jonka asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää tilausta tehdessään. Nordic Health Clubilla on oikeus evätä tilaus, mikäli asiakkaan luottotiedoissa on maksuhäiriö-merkintä tai mikäli asiakas on aikaisemmin jättänyt maksamatta tilaamansa tuotteet.

Maksuehdot
Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä sekä valitun jäsenyyden pituuden mukaisesti aina seuraavana laskutuspäivänä. 

Käsittely- ja toimituskulut
Toimituskulut verkkokauppatilauksissa 0 euroa, ellei maksua suorittaessa muuta mainita. (alv 0%).

Peruuttamis- ja vaihto-oikeus, menettelytapa ja määräajat
Jos peruutat kaupan tai ilmoitat vaihtavasi tuotteen, sinun on palautettava vastaanottamasi tuote viivytyksettä TAI oltava yhteydessä jäsenyyden muutoksesta sähköpostitse osoitteeseen [email protected] ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamis-/vaihtoilmoituksen tekemisestä. Huomaa, että palautus- ja vaihto-oikeus ei koske asiakkaan tilauksesta erikseen rakennettuja valmennuksia (esimerkiksi yritysvalmennukset), ellei kyse ole meistä johtuvasta virheestä. Vastaat itse palautuskustannuksista peruuttaessasi kaupan tai halutessasi vaihtaa tuotteen.

Peruutuksen ja vaihdon hyväksymisen ehtona on, että tuote on käyttämätön ja että se palautetaan alkuperäispakkauksessaan kaikkien alkuperäispakkauksen materiaalien kanssa. Jos kuluttaja-asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä palautusajankohtaan asti. Jos kuluttaja-asiakas kuitenkin tavaran käyttöönoton jälkeen peruuttaa sopimuksen, hänen on vastattava sen arvon alentumisesta.

Palautukseen liittyen lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] otsikolla “PALAUTUS”. 

Mikäli palautettava tuote on fyysinen tuote, tällöin pakkaa vaihdettava/palautettava tuote hyvin. Jos palautettava tuote on viallinen tai virheellisesti toimitettu, saat asiakaspalvelustamme ohjeet palautukseen. Tällöin palautuksesta ei koidu sinulle kustannuksia. Jos kyseessä on tuotteen vaihto toiseen kokoon, väriin tai malliin vastaat palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Emme voi vastaanottaa palautuksia postiennakolla tai postimaksun ollessa maksamatta. 

Hyvityslasku laaditaan ja lähetetään heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin ja käsitelleet palautuksen. Mikäli olet maksanut laskun, palautamme maksamasi rahat tilillesi 14 päivän kuluessa peruutus-/vaihtoilmoituksen vastaanottamisesta kuitenkin aikaisintaan, kun Nordic Health Club on saanut tuotteen takaisin tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin.

Kuljetusriski (vaaranvastuu)
Kun tuote lähetetään meiltä, vastaamme kuljetusriskistä. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on seitsemän (7) päivää aikaa ilmoittaa tuotteen vaurioitumisesta kuljetuksessa. Mikäli ilmoitusta ei ole tehty ao. määräajassa, ilmoitusta kuljetusvauriosta ei hyväksytä. Edellä mainitusta poiketen kuluttaja-asiakkaan on ilmoitettava kuljetusvauriosta kohtuullisessa ajassa sen havaitsemisesta kuitenkin aina kahden kuukauden kuluessa siitä, kun kuluttaja- asiakas havaitsi virheen. Kun kyseessä on peruutukseen tai vaihtoon perustuva palautus, kuljetusriskistä vastaa palautuksen tehnyt asiakas.

Virhevastuu
Mikäli tuotteessa on virhe, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen [email protected], josta saat ohjeet virheellisen tuotteen palautukseen. Reklamoitu tuote palautetaan virheen havaitsemisen jälkeen käyttämättömänä Nordic Health Clubille. Kuvaa virhe tarkasti ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme ja merkitse se mielellään jollain, esimerkiksi teipillä.

Huomautus! Mainitse alkuperäinen tilausnumero tuotereklamaatioiden yhteydessä, niin pystymme käsittelemään asian nopeasti. Reklamoinnin kohteena olevat tuotteet on palautettava mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen.

Nordic Health Clubin virhevastuu kuluttajakaupoissa määräytyy kuluttajansuojalain mukaan. Muissa kuin kuluttajakaupoissa Nordic Health Clubin virhevastuu määräytyy kauppalain mukaan kuitenkin siten, että Nordic Health Club ei vastaa välillisistä vahingoista. Nordic Health Club ei ole vastuussa virheestä, mikäli tuotteen virheellisyys tai rikkoutuminen on aiheutunut tapaturmasta, tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai muusta asiakkaan vastuulla olevasta seikasta. Mikäli tuotteen virhe on aiheutunut edellä mainitusta seikasta tai ilmoitettua virhettä ei havaita tuotteessa lainkaan, Nordic Health Clubilla on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuskulut.

Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen virheestä Nordic Health Clubille kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsit virheen. Virheilmoituksen voidaan tehdä kuitenkin aina kahden kuukauden kuluessa siitä, kun asiakas havaitsi virheen. Kuluttajakauppaan kohdistuva reklamaatiota koskeva erimielisyys voidaan kuluttaja-asiakkaan siirtää yleisen kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Nordic Health Club noudattaa lautakunnan suosituksia.

Laatu
Nordic Health Club kehittää tuotteitaan jatkuvasti, minkä vuoksi joskus tilattu tuote ei täsmää aivan täysin markkinointiaineistoissa tai verkkosivuston sisällössä näkemäsi tuotteen kanssa. Saamasi tuote on kuitenkin vastaava tai parempi. Jos siitä huolimatta haluat palauttaa tuotteen, saat luonnollisesti takaisin sekä tuotteesta maksamasi rahat, että palautuspostimaksun. 

Toimitus
Tilaamasi tuote toimitetaan sinulle normaalisti viikon kuluessa tilauksesta. Saat tiedon toimitusajasta tilausvahvistuksen mukana, jos olet ilmoittanut meille sähköpostiosoitteesi. Jos jokin tuote myöhästyy, voit tietenkin peruuttaa sen tilauksen.

Nordic Health Club:lta tulevat toimitukset hoidetaan Suomen Postin tai Matkahuollon välityksellä. Sen vuoksi meillä on aina oltava tiedossa katuosoite, jotta kulloinkin käytössä oleva kuljetusliike pystyy toimittamaan tuotteet. Katuosoite on annettava aina täydellisinä, esimerkiksi Isokatu 2 A 15. Emme voi lähettää yritykselle osoitettua pakettia postilokero-osoitteeseen.

Tilausnumero
Kun teet meillä ostoksia, saat automaattisesti sähköpostiisi tilauksen tilausnumeron. Se on merkitty tilausvahvistukseen. Kun käytät aina tilausnumeroa asioidessasi meillä, autat meitä palvelemaan sinua entistä paremmin.

Asiakastunnukset
Säilytä kirjautumiseen tarvittavat asiakastunnukset huolellisesti siten, että ne eivät joudu ulkopuolisten haltuun. Sinulla voi olla kulloinkin voimassa vain yhdet tunnukset. Nordic Health Club ei vastaa asiakastunnusten väärinkäytöstä tai katoamisesta aiheutuvista vahingoista.

Tiedot
Ilmoita meille mahdollisista virheistä ja muutoksista nimi- ja osoitetiedoissa heti. Varmista myös, että ilmoittamasi laskutusosoite, toimitusosoite ja mahdollinen viitekoodi ovat oikeat.

Henkilötiedot / yksityisyyden suoja
Nordic Health Clubilla on vastuu niiden henkilötietojen käsittelemisestä, jotka sinä asiakkaana annat meille. Osana markkinointiamme analysoimme ostoksiisi liittyviä tietoja, muun muassa henkilötietoja, sekä toimintaasi sosiaalisen median sivuillamme ja kotisivuillamme. Näin markkinointimme voidaan monessa tapauksessa kohdistaa juuri sinulle. Analysoimiamme tietoja voivat olla esimerkiksi tiedot viimeksi tehdyistä hankinnoista.

Ostamalla jonkin verkkokauppamme tuotteista, rekisteröimällä meille tilin tai käymällä joillakin Hejcon sosiaalisen median sivuilla suostut edellä kuvatunlaiseen henkilötietojesi käsittelyyn. Voit pyytää henkilötietojen oikaisemista tai poistamista kirjoittamalla asiasta osoitteeseen [email protected] Lisäksi asiakkaana sinulla on myös oikeus kerran vuodessa maksutta saada Nordic Health Clubilta kaikki tieto käytettävistä henkilötiedoista. Täydellinen henkilötietolain mukainen rekisteriseloste tietojesi käytöstä sekä niiden keruusta on luettavissa rekisteriselosteesta.

Evästeiden (cookie) käyttö
Nordic Health Club-verkkokaupassa käytetään evästeitä. Eväste on pieni verkkokauppa-asioinnin yhteydessä internet-selaimeen tallennettava tekstitiedosto, joka mahdollistaa verkkokaupan sivuilla vierailevien kävijöiden seurannan. Evästeiden käyttö helpottaa yleisesti verkkokauppa-asioimista. Lisäksi evästeiden käyttö mahdollistaa erilaisen yhdistelmätiedon laatimisen verkkokaupan asiakkaista. Evästeiden avulla kerättävä tieto on anonyymiä, mutta tietoa on mahdollista liittää käyttäjältä saatuihin henkilötietoihin ja käyttää kohdennetun mainonnan tuottamiseen.

Immateriaalioikeudet
Verkkokauppa ja sen sisältö ovat Nordic Health Clubin tekijänoikeuksien ja muiden aineettomien oikeuksien suojaamaa omaisuutta, jonka luvaton käyttö tai kopiointi on kiellettyä. Aineettomia oikeuksia koskeviin erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Ylivoimainen este
Nordic Health Club ei vastaa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat sen vaikutus-mahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei ole voinut välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. sota, kapina, työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, sähkökatkot sekä häiriöt postin kulussa tai maantieliikenteessä. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä Nordic Health Club:lla että asiakkaalla oikeus purkaa kauppa ilman korvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä
Nämä sopimusehdot koskevat Nordic Health Club-verkkosivustoa sekä sen tuotteita, jonka omistaa ja toiminnasta vastaa Nordic Health Club Oy (3146791-4).

Asiakkuus
Verkkokaupasta asiakkuus edellyttää, että noudatat verkkokaupan sopimusehtoja ja täytät niiden mukaiset velvoitteet sekä ilmoitat pyydetyt tiedot kokonaisuudessaan ja totuudenmukaisesti. Nordic Health Clubin verkkokaupassa voivat tehdä ostoksia 18-vuotta täyttäneet yksityishenkilöt ja kaupparekisteriin merkityt yritykset. Tuotteiden tilaaminen edellyttää rekisteröitymistä verkkokaupan asiakkaaksi. Nordic Health Club pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä verkkokaupan asiakkuuden.

Sopimusehtojen hyväksyminen ja muuttaminen
Tilaamalla Nordic Health Club-verkkokauppasta hyväksyt nämä sopimusehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. Nordic Health Clubilla on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja julkaisemalla muutetut sopimusehdot verkkokaupan sivuilla. Tutustu kulloinkin voimassa oleviin verkkokaupan sopimusehtoihin ennen tilauksen tekemistä.

Verkkokaupan toimivuus
Nordic Health Club ei takaa verkkokaupan keskeytyksetöntä tai virheetöntä toimintaa. Verkkokaupassa saattaa esiintyä katkoja.Nordic Health Club ei vastaa verkkokaupan käyttöön liittyvistä vahingoista ja menetyksistä, ellei kulloinkin voimassa olevasta pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu.

Tilaaminen
Suorita tuotteen tilaaminen verkkosivustolla annettujen ohjeiden mukaisesti. Yrityksen tai laitoksen yritys- ja yhteisötunnus on ilmoitettava aina tilauksen yhteydessä. Tilattuasi tuotteen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan mm. tuotteen hinta, toimitusmaksu, saatavuus ja arvioitu toimitusaika. Tarkista tilausvahvistus huolellisesti ja varmista, että siinä olevat tiedot ovat oikein. Jos tilausvahvistuksessa on jokin virhe, haluat peruuttaa tilauksen ennen tuotteen toimitusta tai muutoin muuttaa tilausta, ota välittömästi yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

Oikeus jättää tilattu tuote toimittamatta
Nordic Health Club pidättää oikeuden yksipuolisesti purkaa kaupan tai rajoittaa toimitettavien tuotteiden lukumäärää ilman korvaus- tai hyvitysvelvoitetta, mikäli tuotetta ei ole saatavilla tai tuotteen kysyntä ylittää saatavilla olevien tuotteiden lukumäärän; tai kirjoitus- tai laskuvirheen johdosta verkkosivulla myytäväksi ilmoitetun tuotteen hintatiedoissa tai muissa tiedoissa on olennainen ja selvä virhe ja jonka asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää tilausta tehdessään. Nordic Health Clubilla on oikeus evätä tilaus, mikäli asiakkaan luottotiedoissa on maksuhäiriö-merkintä tai mikäli asiakas on aikaisemmin jättänyt maksamatta tilaamansa tuotteet.

Maksuehdot
Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä sekä valitun jäsenyyden pituuden mukaisesti aina seuraavana laskutuspäivänä. 

Käsittely- ja toimituskulut
Toimituskulut verkkokauppatilauksissa 0 euroa, ellei maksua suorittaessa muuta mainita. (alv 0%).

Peruuttamis- ja vaihto-oikeus, menettelytapa ja määräajat
Jos peruutat kaupan tai ilmoitat vaihtavasi tuotteen, sinun on palautettava vastaanottamasi tuote viivytyksettä TAI oltava yhteydessä jäsenyyden muutoksesta sähköpostitse osoitteeseen [email protected] ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamis-/vaihtoilmoituksen tekemisestä. Huomaa, että palautus- ja vaihto-oikeus ei koske asiakkaan tilauksesta erikseen rakennettuja valmennuksia (esimerkiksi yritysvalmennukset), ellei kyse ole meistä johtuvasta virheestä. Vastaat itse palautuskustannuksista peruuttaessasi kaupan tai halutessasi vaihtaa tuotteen.

Peruutuksen ja vaihdon hyväksymisen ehtona on, että tuote on käyttämätön ja että se palautetaan alkuperäispakkauksessaan kaikkien alkuperäispakkauksen materiaalien kanssa. Jos kuluttaja-asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä palautusajankohtaan asti. Jos kuluttaja-asiakas kuitenkin tavaran käyttöönoton jälkeen peruuttaa sopimuksen, hänen on vastattava sen arvon alentumisesta.

Palautukseen liittyen lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] otsikolla “PALAUTUS”. 

Mikäli palautettava tuote on fyysinen tuote, tällöin pakkaa vaihdettava/palautettava tuote hyvin. Jos palautettava tuote on viallinen tai virheellisesti toimitettu, saat asiakaspalvelustamme ohjeet palautukseen. Tällöin palautuksesta ei koidu sinulle kustannuksia. Jos kyseessä on tuotteen vaihto toiseen kokoon, väriin tai malliin vastaat palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Emme voi vastaanottaa palautuksia postiennakolla tai postimaksun ollessa maksamatta. 

Hyvityslasku laaditaan ja lähetetään heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin ja käsitelleet palautuksen. Mikäli olet maksanut laskun, palautamme maksamasi rahat tilillesi 14 päivän kuluessa peruutus-/vaihtoilmoituksen vastaanottamisesta kuitenkin aikaisintaan, kun Nordic Health Club on saanut tuotteen takaisin tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin.

Kuljetusriski (vaaranvastuu)
Kun tuote lähetetään meiltä, vastaamme kuljetusriskistä. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on seitsemän (7) päivää aikaa ilmoittaa tuotteen vaurioitumisesta kuljetuksessa. Mikäli ilmoitusta ei ole tehty ao. määräajassa, ilmoitusta kuljetusvauriosta ei hyväksytä. Edellä mainitusta poiketen kuluttaja-asiakkaan on ilmoitettava kuljetusvauriosta kohtuullisessa ajassa sen havaitsemisesta kuitenkin aina kahden kuukauden kuluessa siitä, kun kuluttaja- asiakas havaitsi virheen. Kun kyseessä on peruutukseen tai vaihtoon perustuva palautus, kuljetusriskistä vastaa palautuksen tehnyt asiakas.

Virhevastuu
Mikäli tuotteessa on virhe, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen [email protected], josta saat ohjeet virheellisen tuotteen palautukseen. Reklamoitu tuote palautetaan virheen havaitsemisen jälkeen käyttämättömänä Nordic Health Clubille. Kuvaa virhe tarkasti ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme ja merkitse se mielellään jollain, esimerkiksi teipillä.

Huomautus! Mainitse alkuperäinen tilausnumero tuotereklamaatioiden yhteydessä, niin pystymme käsittelemään asian nopeasti. Reklamoinnin kohteena olevat tuotteet on palautettava mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen.

Nordic Health Clubin virhevastuu kuluttajakaupoissa määräytyy kuluttajansuojalain mukaan. Muissa kuin kuluttajakaupoissa Nordic Health Clubin virhevastuu määräytyy kauppalain mukaan kuitenkin siten, että Nordic Health Club ei vastaa välillisistä vahingoista. Nordic Health Club ei ole vastuussa virheestä, mikäli tuotteen virheellisyys tai rikkoutuminen on aiheutunut tapaturmasta, tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai muusta asiakkaan vastuulla olevasta seikasta. Mikäli tuotteen virhe on aiheutunut edellä mainitusta seikasta tai ilmoitettua virhettä ei havaita tuotteessa lainkaan, Nordic Health Clubilla on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuskulut.

Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen virheestä Nordic Health Clubille kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsit virheen. Virheilmoituksen voidaan tehdä kuitenkin aina kahden kuukauden kuluessa siitä, kun asiakas havaitsi virheen. Kuluttajakauppaan kohdistuva reklamaatiota koskeva erimielisyys voidaan kuluttaja-asiakkaan siirtää yleisen kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Nordic Health Club noudattaa lautakunnan suosituksia.

Laatu
Nordic Health Club kehittää tuotteitaan jatkuvasti, minkä vuoksi joskus tilattu tuote ei täsmää aivan täysin markkinointiaineistoissa tai verkkosivuston sisällössä näkemäsi tuotteen kanssa. Saamasi tuote on kuitenkin vastaava tai parempi. Jos siitä huolimatta haluat palauttaa tuotteen, saat luonnollisesti takaisin sekä tuotteesta maksamasi rahat, että palautuspostimaksun. 

Toimitus
Tilaamasi tuote toimitetaan sinulle normaalisti viikon kuluessa tilauksesta. Saat tiedon toimitusajasta tilausvahvistuksen mukana, jos olet ilmoittanut meille sähköpostiosoitteesi. Jos jokin tuote myöhästyy, voit tietenkin peruuttaa sen tilauksen.

Nordic Health Club:lta tulevat toimitukset hoidetaan Suomen Postin tai Matkahuollon välityksellä. Sen vuoksi meillä on aina oltava tiedossa katuosoite, jotta kulloinkin käytössä oleva kuljetusliike pystyy toimittamaan tuotteet. Katuosoite on annettava aina täydellisinä, esimerkiksi Isokatu 2 A 15. Emme voi lähettää yritykselle osoitettua pakettia postilokero-osoitteeseen.

Tilausnumero
Kun teet meillä ostoksia, saat automaattisesti sähköpostiisi tilauksen tilausnumeron. Se on merkitty tilausvahvistukseen. Kun käytät aina tilausnumeroa asioidessasi meillä, autat meitä palvelemaan sinua entistä paremmin.

Asiakastunnukset
Säilytä kirjautumiseen tarvittavat asiakastunnukset huolellisesti siten, että ne eivät joudu ulkopuolisten haltuun. Sinulla voi olla kulloinkin voimassa vain yhdet tunnukset. Nordic Health Club ei vastaa asiakastunnusten väärinkäytöstä tai katoamisesta aiheutuvista vahingoista.

Tiedot
Ilmoita meille mahdollisista virheistä ja muutoksista nimi- ja osoitetiedoissa heti. Varmista myös, että ilmoittamasi laskutusosoite, toimitusosoite ja mahdollinen viitekoodi ovat oikeat.

Henkilötiedot / yksityisyyden suoja
Nordic Health Clubilla on vastuu niiden henkilötietojen käsittelemisestä, jotka sinä asiakkaana annat meille. Osana markkinointiamme analysoimme ostoksiisi liittyviä tietoja, muun muassa henkilötietoja, sekä toimintaasi sosiaalisen median sivuillamme ja kotisivuillamme. Näin markkinointimme voidaan monessa tapauksessa kohdistaa juuri sinulle. Analysoimiamme tietoja voivat olla esimerkiksi tiedot viimeksi tehdyistä hankinnoista.

Ostamalla jonkin verkkokauppamme tuotteista, rekisteröimällä meille tilin tai käymällä joillakin Hejcon sosiaalisen median sivuilla suostut edellä kuvatunlaiseen henkilötietojesi käsittelyyn. Voit pyytää henkilötietojen oikaisemista tai poistamista kirjoittamalla asiasta osoitteeseen [email protected] Lisäksi asiakkaana sinulla on myös oikeus kerran vuodessa maksutta saada Nordic Health Clubilta kaikki tieto käytettävistä henkilötiedoista. Täydellinen henkilötietolain mukainen rekisteriseloste tietojesi käytöstä sekä niiden keruusta on luettavissa rekisteriselosteesta.

Evästeiden (cookie) käyttö
Nordic Health Club-verkkokaupassa käytetään evästeitä. Eväste on pieni verkkokauppa-asioinnin yhteydessä internet-selaimeen tallennettava tekstitiedosto, joka mahdollistaa verkkokaupan sivuilla vierailevien kävijöiden seurannan. Evästeiden käyttö helpottaa yleisesti verkkokauppa-asioimista. Lisäksi evästeiden käyttö mahdollistaa erilaisen yhdistelmätiedon laatimisen verkkokaupan asiakkaista. Evästeiden avulla kerättävä tieto on anonyymiä, mutta tietoa on mahdollista liittää käyttäjältä saatuihin henkilötietoihin ja käyttää kohdennetun mainonnan tuottamiseen.

Immateriaalioikeudet
Verkkokauppa ja sen sisältö ovat Nordic Health Clubin tekijänoikeuksien ja muiden aineettomien oikeuksien suojaamaa omaisuutta, jonka luvaton käyttö tai kopiointi on kiellettyä. Aineettomia oikeuksia koskeviin erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Ylivoimainen este
Nordic Health Club ei vastaa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat sen vaikutus-mahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei ole voinut välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. sota, kapina, työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, sähkökatkot sekä häiriöt postin kulussa tai maantieliikenteessä. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä Nordic Health Club:lla että asiakkaalla oikeus purkaa kauppa ilman korvaus- tai viivästysseuraamuksia.